Powyżej 200 zł dostawa na terenie Szczecina gratis zł.

Polityka zwrotów i refundacji

Nasza polityka zwrotów i refundacji trwa 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od daty zakupu, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest wyłączonych z możliwości zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma nie mogą być zwracane. Nie przyjmujemy również produktów intymnych, artykułów higienicznych, materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów.

Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:

Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej.

Do dokonania zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupionego towaru do producenta.

W niektórych sytuacjach przysługuje tylko częściowy zwrot pieniędzy:

Książka z widocznymi śladami użytkowania
Płyta CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
Każdy przedmiot nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z powodów nie wynikających z naszego błędu.
Każdy przedmiot, który jest zwracany po ponad 30 dniach od daty dostawy.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zostaniesz zaakceptowany, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często jest trochę czasu na przetworzenie danych zanim zwrot zostanie zaksięgowany.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Artykuły z wyprzedaży

Zwrotowi podlegają tylko produkty w regularnej cenie. Artykuły z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na taki sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres {adres e-mail} i wyślij swój przedmiot do: {adres fizyczny}.

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać je Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.

Zwroty wysyłkowe

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: {adres fizyczny}.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwracanego produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.

W zależności od Twojego miejsca zamieszkania, czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienia ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@twojrybnynemo.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.